Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Top 100 Albums (01 - 10)

10. Grave Digger - Tunes Of War 

Ένας δίσκος αφιερωμένος σε μία από τις καλύτερες επικές ταινίες, που έχω δει ποτέ μου, και τόσο μα τόσο ταιριαστός. Αν οι Grave Digger ζούσαν στην Σκωτία του 15ου αιώνα, οι Σκωτζέζοι καθώς θα βάδιζαν προς την μάχη θα τραγουδούσαν το Rebellion, ενώ κατά τη διάρκεια της μάχης το Killing Time.
Genre: Epic Metal
Top Three: 1. Rebellion 2. Killing Time 3. Ballad of Mary



09. Rage - Lingua Mortis

Ήμουν στο παλιό Metropolis (παλιές καλές εποχές), και στον όροφο με τις rock/metal κυκλοφορίες (τον 2ο αν θυμάμαι καλά), με πλησιάζει ένα ντεμεκ πρεζόνι, ο οποίος ορκιζόταν πως δεν έχει σχέση με ναρκωτικά (yeah sure), κι άρχισε να με πρήζει να του προτείνω κάποιον δίσκο να ακούσει. Νομίζω, πως τον βοήθησα αρκετά με το ορχηστρικό metal αριστούργημα.
Genre: Symphonic Metal
Top Three: 1. All this Time 2. In a Nameless Time 3. Alive but Dead


08. Avantasia - The Metal Opera 

Κι εδώ μπορώ να κάνω απλά copy paste, ότι έγραψα για το Part II. Η διαφορά πάλι θα είναι, πως το part I έχει καλύτερη μουσική.
Genre: Epic Metal
Top Three: 1. Farewell 2. Avantasia 3. Sign of the Cross






07. Shadow Gallery - Carved in Stone

Ένα progressive masterpiece, τόσο τέλειο, που ακόμη κι επιτηδευμένη μουσική φλυαρία που περιέχει, μπλέκει τόσο όμορφα με την υπόλοιπη θεσπέσια μουσική, τους βαθυστόχαστους στίχους και την επική ατμόσφαιρα. Οι Shadow Gallery είναι progressive, αλλά πολύ epic.
Genre: Progressive Metal
Top Three: 1. Crystalline Dream 2. Deeper than Life 3. Don't ever cry just remember


06. WASP - The Crimson Idol

Από τους λίγους δίσκους που μου είναι πολύ δύσκολο να πατήσω το stop ή το pause, αν δεν ολοκληρωθεί. Φοβερή εμπειρία, η παρουσία μου στο live των WASP, όπου έπαιξαν όλο το Crimson Idol, με τη συνοδεία οπτικού υλικού που έδενε με τα κομμάτια.
Genre: Heavy Metal
Top Three: 1. Great Misconeception of Me 2. Hold on to my Heart 3. Arena of Pleasure



05. Savatage - Streets

Έχω μία επιθυμία, να επισκεφθώ τη Νέα Υόρκη. Αυτή η επιθυμία έχει γεννηθεί από ταινίες, σειρές, αλλά κυρίως από το ανεπανάληπτο album των Savatage. Νύχτα, τεράστια φωτισμένα κτίρια, άστεγοι γύρω από βαρέλια με φωτιά, κι οι Savatage σε κάτι χαλάσματα να παίζουν το Streets.
Genre: Heavy Metal
Top Three: 1. Believe 2. Tonight he Grins again 3. Agony and Ecstasy



04. Judas Priest - Painkiller

Ενώ για χρόνια γνώριζα το ομώνυμο κομμάτι, αγνοούσα όλα τα υπόλοιπα, μέχρι που κάποιος σοφός φίλος μου, είπε την ιστορική φράση, "το Painkiller είναι το χειρότερο κομμάτι εκεί μέσα". Προσπάθησα να φανταστώ πόσο κομματάρες θα είναι τα υπόλοιπα...
Genre: Heavy Metal
Top Three: 1. Night Crawler 2. Hell Patrol 3. Between the Hammer and the Anvil


03. Iced Earth - The Dark Saga

Ήμουν στο Metropolis, με το που έπεσε το μάτι μου σε ένα album που στο εξώφυλλο είχε τον αγαπημένο μου ήρωα Spawn, αμέσως το αγόρασα, ούτε καν είδα ποιο είναι το συγκρότημα. Το βάζω στο cd player και στο πρώτο κομμάτι, ακούω τα πρώτα bubbles (μονόλογος του Spawn) με το οποίο ξεκινάει το κόμικ. Πωωωωω, πόσο πιο φοβερή εμπειρία!!!!
Genre: Heavy Metal
Top Three: 1. The Hunter 2. A Question to Heaven 3. Slave to Dark


02. Ayreon - The Human Equation 

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε απλά με μουσική, έχουμε να κάνουμε με βιωματική εμπειρία, που με κάποιον απίστευτο τρόπο, συμμετέχουν όλες οι αισθήσεις. Το καλύτερο, πιο ολοκληρωμένο, ανυπέρβλητο, 2ο αγαπημένο album.
Genre: Progressive Metal
Top Three: 1. Day Three: Pain 2. Day Sixteen: Loser 3. Day Eleven: Love



01. Blind Guardian - Imaginations From The Other Side

Ναι είναι το πιο αγαπημένο μου album, από κάθε άποψη, οπτική γωνία κι αντίληψη. I'm not a king I'm just a bard, how can I trust if there's good and bad, the wounds of life they will remain, At least I found a friend...
Top Three: 1. Another Holy War 2. Past and Future Secret 3. Born in a Mourning Hall

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Πτυχιακές - Part V


Μία σύντομη αντίδραση από την Δένια (άκου όνομα), η οποία εν έτη 2014 γράφει ακόμη σε greeklish (ήθελα να ήξερα, τα λαμόγια που ανοίγουν τέτοιες επιχειρήσεις, με τι κριτήρια επιλέγουν τους επιστημονικούς συνεργάτες τους)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Βγάλτε με από τη λίστα.

Ευχαριστώ, χρόνια πολλά.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Δένια, σε λάθος email στείλατε το αίτημα σας για διαγραφή από τη λίστα.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Έχω ήδη επικοινωνήσει και είπε ότι με αφαίρεσε από εχθές.... άρα αλλού είναι το πρόβλημα.

Ευχαριστώ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ακολουθεί η Φωτεινή, από την οποία στο δεύτερο μήνυμα της, προσπαθεί να κοντράρει σε ασάφεια, τον αντιπρόεδρο του Εδεσσαϊκού.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Προσωπικά, δε με αφορά το συγκεκριμένο mail, καθώς δεν έχω εκπονήσει καμία εργασία άλλου, ούτε είμαι φοιτήτρια, ούτε διαχειρίστρια.
Καλή χρονιά.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Φωτεινή,

Το όνομα - email σας βρίσκεται εδώ και μήνες στη λίστα συνεργατών της εν λόγω επιχείρησης κι ουδέποτε διαγράφηκε. Η έρευνα στηρίζεται σε αδιάσειστα στοιχεία που προκύπτουν, κι όχι σε δηλώσεις εμπλεκομένων.

Καλή χρονιά, και χρόνια πολλά για το όνομά σας

Γ.Μ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ευχαριστώ για τις ευχες.
Ναι, το ονομα μου ειναι στη λιστα, αλλα στην ερευνα σας μπορειτε να δειτε με στοιχεια επίσης, οτι δεν εχω διεκπεραιωσει καμια εργασια, ουτε και ειχα σκοπό (για το δευτερο κατανοω οτι δεν μπορειτε να εχετε στοιχεια για τις προθεσεις μου να διαγραφω) , γι αυτο και εστειλα το mail.
Απλα για να εκφερω τη γνωμη μου σχετικα με τη δημοσιευση του ονοματος μου σε σχεση με διεκπεραιωσεις εργασιών.
Ευχαριστώ πολύ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η γνώμη σας είναι αποδεχτή. Σας ευχαριστώ.

Γ.Μ.

Ακολουθεί η Βασιάνα, η πρώτη πραγματικά τσαμπουκαλεμένη εμπλεκόμενη, η οποία ωρύεται κι απειλεί τον δημοσιογράφο Μπριζόλα. Βέβαια αν κάνει κάποιος μία επίσκεψη στο προφίλ της στο facebook, θα διαπιστώσει:
 - Το έχει ανοιχτό στο κοινό (αν μετά από λίγες μέρες το κλειδώσει, σημαίνει πως διαβάζει VTuring, μεγάλη επιτυχία για το blog)
 - Δημοσιεύει όνομα, επίθετο, σπουδές, καταγωγή κι ότι είναι ελεύθερη (τα λιγούρια αναγνώστες του VTuring να σπεύσουν)
 - Προβάλει σε κοινή θέα τα πλούσια προσόντα της (no further comment)
Το VTuring blog, επειδή σέβεται το δημοσιογραφικό έργο του Γιώργου Μπριζόλα, απαντά σε κάθε είδους απειλή με τον κατάλληλο τρόπο:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σε ποια έρευνα αναφέρεστε παρακαλώ? Και που βρήκατε το mail μου? Εγώ είχα δώσει το mail μου παλαιότερα σε ένα φοιτητικό φροντιστήριο αλλά ουδέποτε συνεργάστηκα μαζί του. Επίσης έχω ζητήσει επανειλημμένα τη διαγραφή μου από τη λίστα των συνεργατών σας, μιας και δεν συνεργαζόμαστε, αλλά συνεχίζω και λαμβάνω μηνύματα.

Δεν επιθυμώ επομένως ούτε μηνύματα να λαμβάνω, ούτε και να δημοσιοποιηθεί πουθενά το όνομά μου. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Βασιάννα,

Η δημοσιογραφική μας ομάδα διεξάγει ενδελεχή έρευνα σχετικά με το κύκλωμα παραπαιδείας που εκπονεί, έναντι χρηματικής αμοιβής, πανεπιστημιακές εργασίες και λοιπά συγγράμματα. Το όνομά/email σας βρέθηκε στη λίστα συνεργατών με κάποια από τις εν λόγω παράνομες εταιρείες, οι οποίες δεν εμπίπτουν στην κατηγορία ιδιωτικού εκπαιδευτικού οργανισμού. Το πως, ο συνεργάτης μας, πήρε στα χέρια του τη συγκεκριμένη λίστα, δεν μπορώ να το αποκαλύψω, μας καλύπτει το δημοσιογραφικό απόρρητο. Κάθε στοιχείο που θα συμπεριληφθεί στην τελική δημοσίευση, προκύπτει από αδιάσειστα στοιχεία, και δεν βασίζεται σε δηλώσεις των εμπλεκομένων.

Καλή χρονιά σας εύχομαι και χρόνια πολλά για την ονομαστική σας εορτή.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ότι το όνομά μου βρέθηκε εκεί δε σημαίνει ότι έχω συνεργαστεί ποτέ για κάτι τέτοιο.
Επίσης, έχοντας δικηγόρο στο στενό οικογενειακό μου περιβάλλον, με ενημέρωσε ότι οποιαδήποτε δημοσίευση του ονόματός μου χωρίς την συνεργασία μου και τη συγκατάθεσή μου θα είναι παράνομη. 

Επομένως, καλή σας τύχη.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το ότι το όνομά σας βρέθηκε στη συγκεκριμένη λίστα, σημαίνει πως έγιναν ενέργειες από μεριά σας, για συνεργασία με έναν οργανισμό ο οποίος κινείται στα όρια της νομιμότητας κι ηθικής. Με ποια μέλη της λίστας των επιστημονικών συνεργατών υπήρξε ενεργή συνεργασία, η οποία εμπίπτει σε αδίκημα λόγω δοσοληψίας "μαύρων" χρημάτων, είναι δουλειά της δικαιοσύνης να το ερευνήσει.

Όσο για το τι μπορούμε να δημοσιεύσουμε και τι όχι, θα σας παραβλέψω στον νόμο 2472/97.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To be continued... 

Ολυμπιακός Πειραιώς - Ανασκόπηση - 2001




Τίτλοι:
  • Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου Ανδρών
  • Πρωτάθλημα Πετοσφαίρισης Ανδρών
  • Κύπελλο Πετοσφαίρισης Ανδρών
  • Πρωτάθλημα Υδατοσφαίρισης Ανδρών
  • Κύπελλο Υδατοσφαίρισης Ανδρών
Αποσπάσματα:

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Πτυχιακές Εργασίες - Part IV


Η ευγενέστατη Κατερίνα, χρησιμοποιώντας το iPhone της έστειλε το πιο ζεστό κι εγκάρδιο μήνυμα στον Μπριζόλα, σε άπταιστα greeklish (τα οποία έκατσα και μετέφρασα).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πολύ ωραία.

Εγώ δεν ξέρω πως βρέθηκα σε αυτή τη λίστα, αλλά χαίρομαι για αυτό....! Είναι απαράδεκτο να περνάς μάθημα χωρίς να γνωρίζεις το αντικείμενο και να πληρώνεις κάποιους να κάνουν τη δουλειά σου. Μαζί σου!

Έχουν και site νομίζω και group στο Facebook... δεν ξέρω τι τιμές χρεώνουν αλλά έχουν θέματα από όλους τους τομείς!

Κατερίνα
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Κατερίνα, σας ευχαριστώ που επικροτείτε την αποκαλυπτική έρευνα που κάνουμε.

Καλή χρονιά.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Καλή χρονιά και σε σας.

Φαντάζομαι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που ασχολούνται με τέτοιες δουλειές.

Να είστε καλά.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με ιδιαίτερη ευγένεια, κι η Χρυσούλα που ακολουθεί, εκφράζει απορίες κι απόψεις.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παρακαλώ το παραπάνω μήνυμα σε τι αναφέρεται ακριβώς;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Χρυσούλα, το όνομα σας συμπεριλαμβάνεται στη λίστα συνεργατών με εταιρεία εκπόνησης πανεπιστημιακών εργασιών/συγγραμμάτων. Η δημοσιογραφική μας ομάδα είναι στα πλαίσια αποκάλυψης του κυκλώματος παραπαιδείας που δρα εδώ και χρόνια στην Ελλάδα, με παράνομη οικονομική δραστηριότητα κι ανήθικη, πάρα ταύτα νόμιμη, προσφορά υπηρεσιών.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, είμαι στη διάθεσή σας.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ,

Χαίρομαι πάρα πολύ για τη δουλειά σας και εύχομαι όλα να πάνε καλά. Πέραν τούτου θα ήθελα να σας επισημάνω, ότι ο καθένας για τους δικούς του λόγους παίρνει μέρος που μπορεί να συμπίπτει και με τους δικούς σας λόγους ή κάτι παρεμφερές! Προφανώς για τη διαλεύκανση αυτού του προβλήματος λάβατε και εσείς συμμετοχή για κάποιο δικό σας λόγο, οπότε το γεγονός ότι το όνομα κάποιου βρίσκεται σε μια λίστα δε σημαίνει και απαραίτητα ότι είναι μέρος του "κυκλώματος"!! Ελπίζω να γίνεται κατανοητό τι αναφέρω. Καλή συνέχεια.

Με εκτίμηση,
Χρυσούλα
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αυτή είναι μία απάντηση που θα μπορούσε να δώσει ο καθένας. Ο συνεργάτης μου, εσκεμμένα συμμετείχε ως επιστημονικός συνεργάτης, για τις ανάγκες της δημοσιογραφικής έρευνας. Το όνομα σας, όπως και δεκάδων άλλων, βρίσκεται στη λίστα εδώ και μήνες, κι ουδέποτε αφαιρέθηκε. Η έρευνα οφείλει να είναι αντικειμενική βάση των στοιχείων που προκύπτουν. Σας ευχαριστούμε για τις ευχές σας.

Καλή χρόνια.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το τέταρτο μέρος της σειράς "Πτυχιακές" ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα ευγένειας και πολιτισμένου διαλόγου, πριν περάσουμε στα μπινελίκια (χωρίς απαραίτητα βρισιές) και τις απειλές.

To be continued...

Turing Inks

Το τρίτο blog που δημιουργώ, για την συλλογή μου από comics.


Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Dublin Churches - Part II
























Πτυχιακές Εργασίες - Part IΙI


Συνέχεια, στην επική δημοσιογραφική επιτυχία του Γιώργου Μπριζόλα, με το διάλογο που είχε με την Ελένη (που για κάποιο λόγο το έχει κάνει Έλενα το οποίο είναι και πιο καλλιτεχνικό).

Μία επισήμανση και προσωπική απάντηση του blog VTuring, σε ένα σίχαμα που εργάζεται στο Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών - Δημόκριτος, το οποίο ντροπιάζει το όνομα μεγάλου Φιλόσοφου-Επιστήμονα, Δημόκριτου. Ο "κύριος" ο οποίος θα παρελάσει σύντομα στο blog, τόλμησε να επιτεθεί στον Γιώργο Μπριζόλα, με ψεύτικες απειλές, διότι χωμένος στην ανήθικη επιχείρηση μέχρι το λαιμό, θεώρησε πως η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Η απάντηση μας λοιπόν, στο παρακάτω βίντεο.


Η Έλενα λοιπόν, ξεκίνησε την μπουρδολογία της, αρκετά ευγενικά. Ο Γιώργος Μπριζόλας, ως καλός δημοσιογράφος, κι άριστος χρήστης της Ελληνικής γλώσσας, δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό να δώσει πέρα από μαθήματα ηθικής, και μαθήματα Ελληνικής Γλώσσας.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν ξέρω αν το μέιλ σου είναι Spam, σίγουρα όμως έχει φτάσει σε λάθος παραλήπτη.

Καλή συνέχεια με την έρευνα σου. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Ελένη, το email δεν είναι spam ή hoax ή κάτι άλλο. Το όνομά - email σας, βρίσκεται σε μία λίστα συνεργατών με την εν λόγω εταιρεία, η οποία στην δρα φαινομενικά νόμιμα, ενισχύοντας την παραπαιδεία. Επιπρόσθετα, παραβιάζει το φορολογικό δίκαιο και κάθε κανόνα ηθικής όσον αφορά την Ελληνική Πανεπιστημιακή κοινότητα. 

Για περαιτέρω πληροφορίες, είμαι στη διάθεσή σας.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητέ Γιώργο (αν λέγεσαι έτσι), μπορείς να γίνεις πιο σαφής για την εταιρία στην οποία αναφέρεσαι; 

Σε ότι αφορά την παραπαιδεία να φανταστώ θα κάνεις έρευνα για τα φοιτητικά φροντιστήρια που αναλαμβάνουν εργασίες επίσης; 

Δεν ξέρω ποιος είσαι και να σου πω και την αλήθεια δεν με αφορά. Αλλά αν βρίσκεσαι όντως στο χώρο των ερευνών θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι δεν μπορείς να δημοσιεύσεις κάτι στο οποίο οι εμπλεκόμενοι δεν έχουν υπογράψει.

Στο λέω γιατί το όνομα μου βρίσκεται ακριβώς για τον ίδιο λόγο με το δικό σου στην λίστα. 

Ο νοών νοείτο. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Ελένη, το όνομα σου βρίσκεται στη λίστα των συνεργατών της εταιρείας ******.gr παραπάνω από ένα χρόνο. Το ότι δεν έχετε υπογράψει κάπου είναι γνωστό, αφού όλες οι δοσοληψίες με τους εκπονητές, εμπίπτουν στην μαύρη (παράνομη) εργασία. Η ανάληψη εκπόνησης πανεπιστημιακών συγγραμμάτων και κάθε είδους παρεμφερής εργασίας, αποτελεί αντικείμενο έρευνας, που μας πήρε μήνες να συλλέξουμε πληροφορίες, αφού το εν λόγω κύκλωμα έχει επεκταθεί πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας. Ο λόγος που το όνομα του συνεργάτη μας, βρίσκεται στη λίστα, είναι καθαρά για τις ανάγκες της ειδησεογραφίας και της αποκάλυψης του κυκλώματος, οπότε δεν έχει καμία σχέση με την δική σας παρουσία.

Ο νοών νοείτω αγαπητή, εγκλιτική αντικαταστάση προστακτικής.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δυστυχώς η έρευνα σας βρίθει ανακρίβειας δεδομένων όσων μου λέτε. Κυρίως σε ότι αφορά την δική μου παρουσία ή καλύτερα απουσία. 
Θα έλεγε κανείς - απορώ γιατί δεν αποκαλύπτεται ποιος είστε - ότι μια ειδησεογραφική έρευνα θα ήταν ακριβής. 


Σε ξαναρωτώ λοιπόν, ο συνεργάτης σου εχει εργαστεί και στα φοιτητικά φροντιστήρια; 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μάλιστα, χαρακτηρίζετε μία έρευνα, για την οποία δεν έχετε ιδέα, ανακριβή. Δεν θα προβώ σε λεπτομέρειες, για το τι έχει κάνει ο συνεργάτης μου ή εγώ. Το email που έστειλα, ήταν για να συλλεχθούν πάσης φύσεως αντιδράσεις, και ως ήταν αναμενόμενο, οι απαντήσεις που λαμβάνω, όπως κι η δική σας, είναι κινήσεις πανικού.

Παρακαλώ, αποκαλύπτετε - προστακτική ενεστώτα δεύτερο πρόσωπο πληθυντικού.

Γ.Μ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν θα το λέγα. Κινήσεις περίεργειας είναι. Θα ήθελα να δω τα αποτέλεσματα.
Πάντα με "συγκινούσαν" οι άνθρωποι που δεν μπορούν να κάνουν κάτι χωρίς ψευδώνυμο. 

Η κίνηση σας να με διορθώνετε σε κάθε τι δείχνει την ενόχληση σας για την υπόδειξη μου περί παρανομίας σας.

Πώς να μην την χαρακτηρίσω ανακριβή όταν δεν γνωρίζετε τα βασικά; 
Φαντάζομαι δεν θα προβείτε σε λεπτομέρειες και για τα χρήματα που έχει εισπράξει ο συνεργάτης σας από τις εν λόγω εργασίες που έχει εκπονήσει. 

Καλή σας συνέχεια και καλό βράδυ.

Υ.Γ. Πανικό θα είχα αν είχα συνεργαστεί για την εν λόγω εταιρία. 
Και ιδίως αν τα στοιχεία σας ήταν ακριβή. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αγαπητή Ελένη, οι γραμματικές/ορθογραφικές μου παρατηρήσεις έχουν να κάνουν με την προσπάθεια διάσωσης της Ελληνικής γλώσσας, και γίνονται με αγάπη. Μην το παίρνετε προσωπικά. 

Για τα υπόλοιπα, θα σας έδινα κάποια απάντηση, αν υπήρχε κάποια συνοχή στις σκέψεις σας. Δεν έχω κάποιο ψευδώνυμο, δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε με τα "βασικά" (μάλλον ούτε κι εσείς), μπορείτε να φαντάζεστε ότι επιθυμείτε, καλό σας βράδυ και καλή χρονιά σας εύχομαι.

Γ.Μ.

To be continued...