Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Health Pack

Έχω καιρό να γράψω κάποιο άρθρο σε όλα τα blogs μου, οπότε θα κάνω δυναμική επανέναρξη με καυτό θέμα. Η μάστιγα του αιώνα πρέπει να λάβει τέλος.

Κύριοι developers των first person shoot em up games, πάψτε επιτέλους να χρησιμοποιείτε την health regenaration τεχνική στους playable χαρακτήρες. Ο πολεμιστής που προσομοιώνει ο παίχτης είναι ένας badass πεζοναύτης, που όταν τραυματιστεί από εχθρικά πυρά, για να αναρρώσει πρέπει να εντοπίσει και να χρησιμοποιήσει το μαγικό παρακάτω πακετάκι.


Μην αφαιρείτε την λαχτάρα που νοιώθει ο casual gamer με health 3/100, ο οποίος τρέχει σαν τον Κεντέρη, τον ακολουθούν δύο Hell Knights και μερικά Shamblers, και μέσα στην απελπισία του, στο επόμενο στενό αριστερά τον περιμένει ένα mega health pack. Η συνέχεια είναι γνωστή, εκεί που τρέχαμε (κι ανεβαίνατε βουνά, κι από πίσω η Εφτά...), ο Marine μας με πλέον φάτσα Sarge (βλέπε φώτο) κάνει στροφή 180 μοιρών, προτάσσει το Chain Gun (Ανώδυνος κι έτσι), και σαν δεύτερος Λεωνίδας μοιράζει πόνο στους διώκτες του, φωνάζοντας "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ". Πόσο πιο επικό να γίνει πια?


Η αηδία του health regenartion ξεκίνησε από την πιο υπερτιμημένη μπούρδα στη gaming industry, το Halo. To blockbuster shoot em up, που έκανε επιτυχία έχοντας τους πιο κακο-σχεδιασμένους εχθρούς, πίστες που προήλθαν από copy paste 2-3 generic pattern, έναν χαρακτήρα με χαζό όνομα και βέβαια την πρωτοτυπία του health regeneration μήπως και ξεγελαστεί ο παίχτης και νομίζει ότι παίζει Wolverine.


Χρησιμοποιώ σαν κατακλείδα, ένα τεράστιο respect στο Dark Corners of the Earth, το οποίο αν κι είναι υβρίδιο Horror Action/RPG/Shoot em Up, εισήγαγε ένα απόλυτο ρεαλισμό στο συμβάν του τραυματισμού του ήρωα. Ο blogger VTuring, το προτείνει ανεπιφύλαχτα, αφού αποτελεί μοναδική εμπειρία στο χώρο του gaming.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου