Η απάντηση της άλλης πλευράς ήταν ύπουλη, γελοία, κι ανόητη. Το μέγεθος της ανοησίας ήταν τόσο μεγάλο, που θα έπρεπε να είχα προχωρήσει της δημοσίευσης των παράνομων συμβάσεων των συγγενών του "Προϊσταμένου", γιατί τόση συσσωρευμένη βλακεία δεν πρέπει να μένει ατιμώρητη.
Την επόμενη ημέρα των γεγονότων, ένα φοιτητής-τσιράκι του πρώην αφεντικού μου, κάνει μία επώνυμη ανάρτηση στο επίσημο forum της σχολής. Αντικειμενικά, ο συγκεκριμένος φοιτητής, υπήρξε από τους καλύτερους εκκολαπτόμενους Μηχανικούς Συστημάτων, με ευρύτατες γνώσεις σε Embedded Programming και Industrial Electronics. Βέβαια με την κίνηση αυτή, ανέδειξε και μία ακόμη ιδιότητα, εκείνη του κλαπαρχιδιού. Με τον συγκεκριμένο φοιτητή είχα άριστες σχέσεις στον κοινό χώρο των συστεγαζόμενων εργαστηρίων, και παρά το ότι δεν υπήρξε δικός μου φοιτητής, δεν είχε καμία ανοιχτή διαφορά μαζί μου, εξαπέλυσε λεκτική επίθεση μέσα από το forum. Στην πραγματικότητα, το κείμενο δεν το έγραψε ο ίδιος, αλλά το παλιό μου Boss. Σε αυτό είμαι 100% σίγουρος για 2 λόγους:
Την επόμενη ημέρα των γεγονότων, ένα φοιτητής-τσιράκι του πρώην αφεντικού μου, κάνει μία επώνυμη ανάρτηση στο επίσημο forum της σχολής. Αντικειμενικά, ο συγκεκριμένος φοιτητής, υπήρξε από τους καλύτερους εκκολαπτόμενους Μηχανικούς Συστημάτων, με ευρύτατες γνώσεις σε Embedded Programming και Industrial Electronics. Βέβαια με την κίνηση αυτή, ανέδειξε και μία ακόμη ιδιότητα, εκείνη του κλαπαρχιδιού. Με τον συγκεκριμένο φοιτητή είχα άριστες σχέσεις στον κοινό χώρο των συστεγαζόμενων εργαστηρίων, και παρά το ότι δεν υπήρξε δικός μου φοιτητής, δεν είχε καμία ανοιχτή διαφορά μαζί μου, εξαπέλυσε λεκτική επίθεση μέσα από το forum. Στην πραγματικότητα, το κείμενο δεν το έγραψε ο ίδιος, αλλά το παλιό μου Boss. Σε αυτό είμαι 100% σίγουρος για 2 λόγους:
- Παραθέτει πληροφορίες που αφορούν τη σύμβασή μου, στις οποίες δεν μπορεί να έχει πρόσβαση κάποιος φοιτητής.
- Ο συγκεκριμένος φοιτητής, έχει γνωστό πρόβλημα προχωρημένης δυσλεξίας. Δεν θα μπορούσε να συντάξει κείμενο, δίχως δεκάδες ορθογραφικά λάθη (το οποίο έπραττε κατ' εξακολούθηση στο forum). Αντιθέτως το κείμενό του είναι ορθογραφικά άψογο.
Να πω την αλήθεια, δεν περίμενα από φοιτητή τέτοια αντίδραση (πλην από κάτι κομματόσκυλα ΔΑΠίτες, που στήριζαν αμοιβαία τον Προϊστάμενο, αλλά όχι από κάποιον μη πολιτικοποιημένο). Πέρα από την αηδία για το πρόσωπο του φοιτητή, έχω ξεκαθαρίσει πως αν συναντηθούν επαγγελματικά οι δρόμοι μας (είτε έμμεσα είτε άμεσα, είναι μικρός ο κόσμος) και λογικά λόγω ηλικίας θα είμαι σε πλεονεκτική θέση απέναντί του (8-9 χρόνια διαφοράς), θα λάβει από εμένα τον επαγγελματικό του τάφο. Δεν είναι θέμα εκδίκησης, είναι νομοτελειακό πως τέτοια κλαπαρχίδια σκουλήκια πρέπει να τα λιώνεις όπου τα βρεις.
Ακολουθεί η ανάρτηση σε Italics, ενώ με bold η απάντηση που δίδω σε κάθε point.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Διάβασα για όσα γράψανε για τον κ. προϊστάμενο και θα ήθελα να εκθέσω μια άλλη άποψη που θεωρώ είναι πιο αντικειμενική.
Α) Το εργαστήριο Σ.Α.Μ συμπίπτει με το εργαστήριο Aισθητήρια και μετρήσεις για τον εξής λόγο: Ο Κ. ... θα μεταφερθεί σε άλλες αίθουσες (Α114, Α115) άρα τα Aισθητήρια θα γινόντουσαν στην Α115 και τα Σ.Α.Μ στην Α114. Ο λόγος που δεν είναι έτοιμα τα εργαστήρια (και γίνονται ακόμα στην παλιά αίθουσα) είναι γιατί δεν υπάρχει χρηματοδότηση από το ΤΕΙ, η μόνη χρηματοδότηση που υπάρχει αυτή την στιγμή είναι από το ΚΕΠΙΣ.
Οι καινούργιες αίθουσες ήταν έτοιμες, αλλά άδειες. Δεν είχε μεριμνήσει κανείς (δηλαδή ο Προϊστάμενος του Τομέα/Τμήματος) να οργανώσει την μεταφορά των μηχανημάτων και του εξοπλισμού, οπότε βρήκε ως πιο λογική λύση να προξενήσει συνωστισμό 3 τμημάτων μέσα σε μία αίθουσα, την ίδια ώρα!!!
Το επιχείρημα της χρηματοδότησης ήταν αστείο, όλοι γνώριζαν πως τα χρήματα του ΚΕΠΙΣ πήγαιναν στις τσέπες των εμπλεκόμενων καθηγητών και συνεργατών, ούτε ευρώ δεν πήγε για να χρηματοδοτηθεί ο εξοπλισμός του εργαστηρίου.
Β) Το πρόγραμμα είναι δουλειά πολλών ατόμων και δεν μπορεί να κατηγορηθεί μόνο ένα άτομο. Το πρόγραμμα άλλαξε για να μην συμπίπτουν εργαστηριακά μαθήματα με μαθήματα θεωρίας του ίδιου εξαμήνου ώστε οι σπουδαστές να μπορούν να παρακολουθήσουν όλα τα μαθήματα. Κάποιοι έχουν κάνει πολύ δουλειά για χάριν μας και δεν αξίζει να τους κατηγορούμε…
Στο παλαιό πρόγραμμα δεν υπήρχε κανένα τέτοιο πρόβλημα, απλά ο Προϊστάμενος άλλαξε το πρόγραμμα για να μην χρειάζεται να παρευρίσκεται στη σχολή καθημερινά αλλά μόνο Πέμπτη και Παρασκευή. Το μεγάλο ατόπημα όμως είναι, πως το άλλαξε 3 ημέρες πριν την επίσημη έναρξη μαθημάτων, χωρίς να ειδοποιήσει τους εμπλεκόμενους συνεργάτες του. Και βέβαια είχε τη φαεινή ιδέα, να τοποθετήσει διαφορετικά εργαστήρια, στην ίδια αίθουσα την ίδια ώρα!!! (όσες φορές και να το γράψω, δεν μπορώ να το χωνέψω).
Γ) (εξοπλισμός στο εργαστήριο) Το εργαστήριο Αισθητήρια το μόνο που έχει ως εξοπλισμό είναι το LABVIEW (που υπάρχει). Αν όμως το λες αυτό για τα Σ.Α.Μ (δηλαδή αγορά των microcontrollers ,software και hardware ) η κάθε εργασία είναι ξεχωριστή στα Σ.Α.Μ δηλαδή μία που θα έχει έναν μικρό microcontroller μπορεί να κοστίζει (μαζί με διάτρητη πλακέτα και αντιστάσεις ,πυκνωτές) 10 ευρώ , ενώ μια άλλη που θα χρειάζεται ένα Microsoft Visual Studio μπορεί να κοστίσει μέχρι 10.000 ευρώ (αν πάρει το 2008). Επίσης είχε γίνει προσπάθεια από τον κ.... μαζί με το βιβλίο τον Σ.Α.Μ να δίνεται ο προγραμματιστής που αναγκαστικά το έχουνε όλες οι εργασίες.
Το forum της σχολής το παρακολουθούν όλοι οι φοιτητές, και το συγκεκριμένο θέμα είχε μεγάλη απήχηση (λογικό ήταν, ψοφάμε για τέτοια). Εδώ γίνετε προσπάθεια να αλλοιώσει την πραγματικότητα με ανακρίβειες, διότι το θέμα αγοράς εξοπλισμού από τους ίδιους τους φοιτητές, πόνεσε, και πρέπει να πόνεσε άσχημα.
Το εργαστήριο των Ηλεκτρονικών Αισθητηρίων, ήταν βασισμένο στην κατασκευή κάποιου Hardware το οποίο θα επικοινωνούσε με το Labview (το οποίο παρεμπιπτόντως, εγώ το είχα προμηθεύσει - cracked version - στο εργαστήριο και στους φοιτητές). Το Boss, και ο συγκεκριμένος φοιτητής, γνώριζαν πως οι εργασίες των Ηλεκτρονικών Αισθητηρίων, απαιτούσαν έξοδα 30 - 100 ευρώ (ανάλογα την εργασία). Γνώριζαν επίσης πολύ καλά, πως αυτά τα έξοδα, επειδή ήταν ενάντια στις αρχές μου να ζητήσω να τα καλύψουν οι φοιτητές, τα κάλυπτα από την τσέπη μου (περίπου 300-400 ευρώ ανά εξάμηνο).
Εδώ υπήρξε μεγάλο ατόπημα. Σύμφωνα με τον νόμο, οι εργαστηριακές ασκήσεις κάθε ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος, καλύπτονται από τον προϋπολογισμός των ιδρυμάτων. Το Boss είχε βρει έναν ωραίο τρόπο, να βάζει τους φοιτητές να αγοράζουν εξειδικευμενο hardware για τις εργασίες τους, το οποίο ύστερα έμενε ως εξοπλισμός του εργαστηρίου. Για αυτό και δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες να απαντήσει στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά γράφει παπαριές περί Visual Studio και πόσο γαμάτο είναι το βιβλίο του Boss (το οποίο αντικειμενικά είναι καλό).
Δ) Το ΚΕΠΙΣ διεξάγεται στο εργαστήριο εις γνώσει από όλο το ΤΕΙ (Πρόεδροι κ.τ.λ)! Έξαλλου το ΚΕΠΙΣ χρηματοδοτεί το εργαστήριο!! Δηλαδή προσφέρει στο εργαστήριο! Όπως αναφερθήκαμε και προηγουμένως τα καινούρια εργαστήρια χρηματοδοτούνται μόνο από το ΚΕΠΙΣ (μέχρι στιγμής).
Επανέρχεται με το ΚΕΠΙΣ, μήπως και πείσει κανένα Καταρχάς η διεξαγωγή ΚΕΠΙΣ, σε ώρες μαθημάτων ήταν παράνομη, ενώ ο φορέας διεξαγωγής του ΚΕΠΙΣ ήταν φυσικό πρόσωπο και όχι ο Τομέας Μαθημάτων (σε αυτή την περίπτωση, όντως θα μπορούσε να χρηματοδοτεί τα εργαστήρια του Τομέα). Εδώ με βοήθησε αρκετά η ΠΚΣ, από τους οποίους ζήτησα να μου δώσουν επίσημα τους όρους διεξαγωγής του ΚΕΠΙΣ, σε σχέση με τους εμπλεκόμενους καθηγητές, έγγραφα που κάνουν συντροφιά στις συμβάσεις κόρης και γυναίκας του Boss. Βέβαια οι ΠΚΣίτες, αρνήθηκαν να με στηρίξουν σε περίπτωση που πηγαίναμε σε δικαστήρια, γιατί ήταν κότες.
Ε) Ο "κ". ... πληρωνόταν για 4 ώρες σε αυτό το εξάμηνο κάνοντας 4 ώρες στο εργαστήριο και καμία φορά θα έκανε και θεωρία δηλαδή το πολύ να έκανε 6 ώρες την βδομάδα! Σε αυτό μπορεί να έχει δίκιο! Αν όμως ανατρέξουμε στο προηγούμενο εξάμηνο ο "κ". ... πληρωνόταν για 8 ώρες κάνοντας 2 ώρες εργαστήριο και θεωρία άλλες 2, δηλαδή συνολικά 4 ώρες. Πληρωνόταν το διπλάσιο με λίγα λόγια! Τότε φυσικά δεν υπήρχε κανένα παράπονο! Ένα λάθος που κάνει ο κ. ... είναι όταν του κάνουνε τις αιτήσεις για τα εργαστήρια συνήθως προτιμάει παιδιά από το τμήμα μας και όχι άτομα που έχουνε ακόμα και διδακτορικό. Φαίνεται όμως πως μερικοί δεν το ΕΚΤΙΜΟΥΝ αυτό!
Καταρχάς, συγκρατήθηκα αρκετά, όταν διάβασα το κύριος μέσα σε εισαγωγικά. Ένα αρχιλαμόγιο καθηγητής και ένας γλείφτης φοιτητής να με αποκαλούν κύριο σε εισαγωγικά. Προσωπικά χέστηκα για τις προσφωνήσεις, δεν έχω τέτοια κόμπλεξ, αλλά αυτά τα εισαγωγικά με πείραξαν. Μάλλον έπρεπε να του είχα πηδήξει τη ζωή... anyway...
Εδώ πάλι προσπαθεί να επηρεάσει (αποτυχημένα) τους φοιτητές που δεν είχαν επιλέξει το μάθημά μου, οπότε δεν γνώριζαν τις ακριβείς λεπτομέρειες. Είχα 4 ώρες εργαστήριο και 3 ώρες θεωρία. Ήμουν από τους τυπικούς καθηγητές που εξαντλούσαν τις ώρες τους και δεν τις πετσόκοβαν. Επίσης, ποτέ δεν σημείωσα απουσία στο μάθημά μου, οπότε οι πρώτες δύο γραμμές γράφουν μπούρδες (εκτός από την πρόταση που λέει ότι έχω δίκιο). Το προηγούμενο εξάμηνο, είχα ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα (4 εργαστήριο + 3 θεωρία), κι όντως πληρωνόμουν για 8 ώρες. Ο λόγος ήταν, για τη μισθοδοσία των εκτάκτων καθηγητών, ο υπολογισμός γίνετε με δίωρα οπότε ή θα αμειβόμουν για 6 ώρες ή για 8. Δεν νομίζω πως υπάρχει λογικός άνθρωπος που θα προτιμούσε να αμείβεται για 6 ώρες ενώ εργάζεται 7, κι επιπλέον δεν ήταν δική μου επιλογή αλλά της Σχολής.
Όσο για το τελευταίο μέρος, όταν ξεκίνησα να εργάζομαι σαν καθηγητής, είχα ήδη 2 Master, σε αντίθεση με ένα κομματόσκυλο (πρώην ΔΑΠίτη που δεν είχε τίποτε) και εξασκούσε το δύσκολο καθήκον της γλάστρας στο εργαστήριο Σ.Α.Μ. Το αστείο είναι, πως όταν έκανα την αίτηση για καθηγητής, είχα επιλέξει άλλο εργαστήριο ως πρώτη μου επιλογή, αλλά το πρώην μου Boss, φρόντισε να με τραβήξει στην ομάδα του. Δεν τον διάλεξα, το αντίθετο έγινε, και το feedback των φοιτητών στα 3 χρόνια παρουσίας μου, ήταν αποστομωτικό.
Προσωπικά πιστεύω πως είμαστε ΤΥΧΕΡΟΙ σαν τμήμα που έχουμε καθηγητή τον κ .... γιατί είναι λίγοι που ασχολούνται μέχρι αυτή την ηλικία και λένε φράσεις όπως "Ελάτε να μας ρωτάτε γιατί γι' αυτό πληρωνόμαστε" ενώ οι περισσότεροι το παίζουνε ξερόλες!!!
Να αισθάνεσαι τυχερός που δεν σε έχω πετύχει ακόμη σε κάποια εταιρεία, που θα σου κάνω το βίο αβίωτο. Αλλά θα συμβεί κι αυτό. Όσο για την τελευταία πρόταση, έπρεπε να προσθέσει, "γι αυτό πληρωνόμαστε (εμείς και τα μέλη της οικογένειάς μας)...".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η σχολή μου λείπει ώρες ώρες. Ήταν από τις καλύτερες εμπειρίες, και έληξε με άσχημο τρόπο. Όμως, όλα για κάποιο σκοπό γίνονται. Ακόμη και οι δυσάρεστες αναμνήσεις, δεν παύουν να είναι αναμνήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου